diumenge, 25 de juliol del 2010

TANCAMENT TALLER ART TERÀPIA

Ja estem a finals de juliol, i em acomiadat el taller d'art teràpia en l'associació de familiars i amics de persones afectades de malaltia mental fins al curs que ve... 
Per a fer-ho, vaig voler que compartíssim els nostres dons, i per a que aquests sortíssin a la llum, vaig crear una visualització. I aquesta visualització acaba així:


"[...] Arriba l’hora de treure un fruit. És el més important que he hagut de fer mai, així que m’esforço al màxim per aconseguir el millor fruit possible. Em concentro per a crear un sol fruit. El fruit de tot el meu esforç, desitjos i amor.
L’admiro i m’adono que és perfecte, la cosa més preciosa que he vist mai.
Podria fer-lo encara més excepcional. I decideixo donar-li una qualitat especial. Així que li concedeixo un do màgic per a que aquell que se’l mengi."

Jo vaig voler participar de compartir aquests dons, i vaig rebre el do de la Sabiesa. Benvingut siguis en mi!
D'aquest taller, em quedo amb AGRAÏMENT I CREIXEMENT. Agraïment a tots els mebres del grup, a la Rosa, als que m'heu ajudat directament, i al món. I creixement perquè he après moltíssim, tant a nivell professional com personal.

Moltes gràcies! I fins aviat :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada